Onze designprincipes

 

cf webiste icons_inhoud.png

Eerst het doel, dán het middel

Cooking Fox ontwerpt en ontwikkelt vele soorten producten. Hierdoor houden wij een breed perspectief en kunnen wij ons concentreren op wat écht het beste middel is om uw doel te bereiken, of dat nu een applicatie, website, game of installatie is.

 

Inhoud, context en gebruiker

Naast de inhoud en de gebruikersvriendelijkheid houdt Cooking Fox rekening met de context waarin een interactief product gebruikt moet worden, de situatie waarin de gebruiker zich bevindt.

cf webiste icons_inhoud.png
 
cf webiste icons_voelen.png

Voelen, denken, doen

In een goed ontwerp is rekening gehouden met het gevoel én het denken én het gedrag van de gebruiker. Daarom laten wij bij onze projecten ook altijd zien wat wij hebben ontworpen met betrekking tot elk van deze onderdelen.

 

 

van kennismaking tot product

 

cf webiste icons_kennismaking.png

Kennismaking

Het belangrijkste voor ons is om bij het eerste gesprek vooral úw wensen en ideeën te horen. Het helpt ons enorm als klanten al van tevoren hebben nagedacht over dingen als budget, doel (in termen van gedrag van de doelgroep) en kaders (wat voor gedrag is absoluut níet wenselijk?).

 

cf webiste icons_pitch.png

Pitch

Op basis van de kennismaking denken wij na over wat de beste oplossing voor u is, werken daar een paar ideeën voor uit en doen u vervolgens een voorstel. Afhankelijk van hoe groot het project is, is het mogelijk dat we u meerdere opties bieden, zodat u kunt vergelijken.

cf webiste icons_product.png

Product

Bij de ontwikkeling van het product komen concept, ontwerp, ontwikkeling samen. Wij maken er een gewoonte van om veelvuldig te testen tijdens de ontwikkelingsfase. Hierdoor verzekeren wij ons ervan dat niet alleen de techniek goed werkt, maar dat ook de gebruikersvriendelijkheid gewaarborgd is.